Technická podpora
Predpredajná podpora
Naša predpredajná technická podpora zaisťuje kompletné poradenstvo pre celé spektrum nami ponúkaného sortimentu. Jedná sa nielen o výrobky firmy Rockwell Automation, ale aj o výrobky našich Encompass partnerov. Naši technickí špecialisti Vám ponúkajú možnosť konzultácie Vášho technického návrhu automatizačnej aplikácie, pomôžu Vám s výberom vhodných komponentov do projektu alebo s prechodom zo zastaralých komponentov na aktuálne rady, vrátane technickej konzultácie spojenej s funkcionalitou jednotlivých výrobkov. Snažíme sa splniť Vaše požiadavky s ohľadom na najmodernejšie riešenie.
K dispozícii je Vám tím našich produktových manažérov, ktorí zodpovedajú na Vaše technické otázky. Elektronická adresa [email protected].
Taktiež môžete kontaktovať nášho produktového manažéra:
Popredajná podpora
Ďalej zaisťujeme služby spojené s popredajnou podporou, ktorá je pre nás rovnako dôležitá a nevyhnutná, ako podpora predpredajná. Ponúkame niekoľko typov školenia na vybrané produkty a riešenia Rockwell Automation, opravy výrobkov Rockwell Automation a rôzne úrovne popredajnej technickej podpory TechConnect. Celosvetová podpora TechConnect ponúka centra podpory po celom svete a to 24 hodín denne, 7 dní v týždni, ktorí komunikujú so zákazníkmi vo viac než 20 jazykoch. Zvoliť si môžete úroveň služieb, ktorá najlepšie vyhovuje Vašim potrebám.
